sprzęt

Używane narzędzia:

Analogowy mikser sumujący Thermionic Culture Fat Bustard II bazujący na lampach. Sekcja master posiada regulację bazy stereo, możliwość poszerzania z pominięciem niskich częstotliwości oraz monofonizację niskiego pasma przydatną m.in. przy miksowaniu i masteringu materiału przeznaczonego na vinyl. 

Para stereo kompresorów Chandler Limited TG Opto, inspirowanych dawnymi układami EMI zaprojektowanymi na potrzeby Abbey Road Studios w latach 60tych.

5 pasmowy korektor masteringowy Sound Performance Lab PQ Mastering Equaliser, połączenie precyzji z bardzo plastyczną obróbką całego pasma w celach podkreślenia najlepszych cech brzmieniowych materiału muzycznego. Światowa czołówka wśród analogowych korektorów masteringowych.

Lampowy Sound Performance Lab Iron Mastering Compressor, kompresor o niesamowitym charakterze nadający muzyce efektu „sklejenia”, czasem atrakcyjnego pompowania oraz finalnego złagodzenia brzmienia w bardzo atrakcyjny dla ucha sposób.

Systemem DAW jest Reaper, wsparty przez jeden z najlepszych przetworników AD/DA na rynku Universal Audio Apollo x16 i towarzyszący mu interface Universal Audio Apollo Twin QUAD. Całość uzupełnia dodatkowy procesor DSP UAD Satellite Octo oraz pluginy UAD, Waves, Sonnox, McDSP, Fabfilter, Lexicon, Valhalla oraz channel strip Softube Console 1.

Monitory Focal Twin oraz Avantone Mixcube – świetny tandem oddający realizm brzmieniowy  większości współczesnych warunków w jakich odbiorcy słuchają muzyki, przy zachowaniu studyjnej precyzji potrzebnej w miksie i masteringu.

Sprzęt live:

Konsoleta Allen & Heath dLive C2500 – możliwości tego miksera oraz jego brzmienie gwarantują najwyższej jakości rezultaty na największych koncertach plenerowych, a jego stosunkowo kompaktowe rozmiary umożliwiają jej użycie również w klubach, salach koncertowych, teatrach, filharmoniach, czy konferencjach. Zestaw uzupełniają silnik CDM32 oraz dodatkowy stagebox DX168.

Sennheiser IEM G3 – riderowy standard odsłuchu dousznego. Komfort odsłuchu artysty na scenie jest bardzo ważny, dlatego istotnym czynnikiem jest dla nas to, aby artyści grali z bezprzewodowymi zestawami odsłuchowymi IEM.

Przewiń do góry